środa, 19 czerwca 2013

Rozdział 1- PRZEPROWADZKA

nie wiem czy byłam gotowa na przeprowadzke. Moi przyjaciele i chłopak za mną tęsknią, a ja wcale nie jestem blisko by ich odwiedzać. Mieszkanie w Nowym Jorku to jest wyzwanie, nawet dla ciekawej świata 13-latki. Wszystko będzie nowe, a przede wszystkim będzie tam inny język. Nasz dom choć był najpiękniejszy w naszej dzielnicy, to i tak nie poprawiło mi to humoru. -Na pewno ci się spodoba- zapewniała Mama -Mi już się podoba!- wykrzyknęła moja 16-letnia siostra Jagoda -Nie smuć się, Emilka-powiedział Tata. Miał racje, nie powinnam się smucić, choć to daleko od Polski, to blisko nowych znajomości. Na szczęście istnieje coś takiego jak Facebook, Skype i telefon komórkowy. Początek roku szkolnego dopiero za miesiąc, więc może i szybko zapoznam się z moją siostrą butikami w okolicy. Może również do tego czasu poznam kogoś i w nowej szkole nie będę samotna w pierwszym dniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz